علی الیاسی

آموزش زبان انگلیسی در چالوس و نوشهر

علی الیاسی

آموزش زبان انگلیسی در چالوس و نوشهر

سوابق علمی پژوهشی

مقالات چاپ شده در مجلات

استرالیا

Task Repetition and Noticing as a Route to Semester-long Destabilization: A Cross-sectional Study of Iranian EFL Learners’ Oral Output

 

http://www.ijalel.org/issueview.aspx?volumeid=24

ژاپن

50. EXPLICIT GRAMMAR RULES AND FOREIGN LANGUAGE LEARNING: A CASE STUDY OF INTERMEDIATE IRANIAN EFL LEARNER’S KNOWLEDGE OF PAST TENSES http://www.ajssh.leena-luna.co.jp/ajsshvol2n2.php

 

کره جنوبی

 6- The Merits of Exploiting Error Analysis and Reformulation on Grammatical Accuracy of Iranian EFL Learners' Written Output

http://www.iranian-efl-journal.com/index.php/2013-index

ایران

The impact of using noticing – reformulation tasks on Iranian low intermediate EFL learners’ retention of collocations

http://mjltm.com/index.php

ایران

Output collaborative tasks, noticing, and dyadic learning: a case study of Iranian advanced EFL learners' use of multi-word verbs

http://mjltm.com/index.php

ایران

Cognitive neuropsychological processes, language learning disorders and task-integrated pair reading: evidence from dyslexic EFL learners’ word decoding impairment

http://mjltm.com/index.php

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.